شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحميد در مراسم افتتاحیه هفتمین کنفرانس مجمع جهانی اسلام که صبح امروز در یزد برگزار شد، شرکت کردند.

هفتمین کنفرانس مجمع جهانی اسلام صبح سه‌شنبه (4 خرداد 1395) با شعار «ارتباطات استراتژیک، ارزش‌ها، نهادها و شخصیت‌های مطرح» با حضور ۱۰۰ مهمان از ۴۰ کشور جهان در یزد آغاز به‌کار کرد.
از چهره‌های شاخص حاضر در این کنفرانس می‌توان به شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحميد، آیت‌الله سید محمد محقق داماد و جمعی از اندیشمندان و متفکران جهان اسلام اشاره کرد.
حجت‌الاسلام انصاری، معاون رئیس جمهور، یونسی مشاور رئیس جمهور در امور ادیان، استاندار یزد، مصطفی زهرایی مدیرکل دفتر سیاسی و بین‌الملل، رئیس موسسه تاتام ترکیه، معاون آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه و شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحميد از جمله سخنرانان این همایش هستند.
این همایش توسط سازمان همکاری‌های اسلامی با هدف نزدیک کردن بیش از پیش دیدگاه‌های متفکران جهان اسلام برگزار می‌شود.
پیش‌تر علیرضا میریوسفی، رئیس گروه مطالعات خاورمیانه دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در مورد میهمانان این همایش گفته بود: اغلب میهمانان شخصیت‌های اندیشمند، دانشگاهی و افرادی هستند که در حال حاضر مسئولیتی در کشورها ندارند، اما به لحاظ استراتژیک افرادی اثرگذار در تصمیم‌گیری‌های مهم کشورها به شمار می‌روند.

گفتنی‌ست مشروح سخنان شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، متعاقبا منتشر خواهد شد.

چاپ

1991 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 4 خرداد, 1395


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©