شیخالاسلام مولانا عبدالحمید در مراسم نماز جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵، با اشاره به امضای تفاهمنامۀ صلح بین ایران و آمریکا، آن را به نفع ملت ایران دانستند و بر لزوم «مبارزه با فساد» و «جایگزینی افراد توانمند و معتدل با افراد فاسد و افراطی» برای حفاظت از منافع این تفاهمنامه تأکید کردند و آن را لازمۀ «ایرانی آباد و خوب» دانستند.
75 بازدید