دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای ادعای خبرگزاری فارس مبنی بر «حمل سلاح غیرمجاز» توسط فرزند شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید را تکذیب کرد و این ادعا را «در راستای سرپوش‌گذاشتن بر تنگ‌نظری مسئولان و انحراف افکار عمومی از علت اصلی ممانعت از سفر مولانا عبدالحمید به مناطق سیل‌زده جنوب بلوچستان» دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه زاهدان، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
خبرگزاری فارس که وجهه آن بر همگان آشکار شده است، خبری با این مضمون منتشر کرد که فرزند شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید «به اتهام حمل سلاح غیرمجاز (سلاح گرم) در ایست بازرسی پلیس راه زاهدان خاش دستگیر و در حال حاضر به قید ضمانت آزاد شد».
ضمن تاکید بر کذب ‌بودن این ادعا، خاطرنشان می‌شود که خبرگزاری مذکور با هدف سرپوش‌گذاشتن بر تنگ‌نظری مسئولان و انحراف افکار عمومی از علت اصلی ممانعت از سفر شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به مناطق سیل‌زده جنوب بلوچستان به این افترا و دروغ‌پردازی روی آورده است.
این اولین بار نیست که خبرگزاری فارس و بعضی دیگر از رسانه‌های وابسته به نهادهای حکومتی، با زیرپا گذاشتن اصول اولیه اخلاق اسلامی و رسانه‌ای، اقدام به انتشار چنین اخبار کذبی می‌نمایند. مشخص نیست این رسانه‌ها با کدام مجوز شرعی و فتوای چه کسی اقدام به دروغ‌پردازی، تهمت و افترا می‌کنند!


دفتر امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان

14 اسفند 1402

چاپ

221 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 14 اسفند, 1402


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©