دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای افترای جدید خبرگزاری فارس علیه مسجد جامع مکی زاهدان را به شدت تکذیب کرد و آن را «در راستای پرونده‌سازی و تشدید فشارهای اخیر بر مجموعۀ دارالعلوم مکی» دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه زاهدان، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ظاهرا بنیان بعضی از خبرگزاری‎های وابسته به برخی نهادهای امنیتی و نظامی که خودشان را در حاشیه‌ای امن می‌بینند، بر دروغ‌پردازی، فرافکنی و تهمت و افترا اساس‌گذاری شده است.
در جدیدترین سناریوسازی این طیف از خبرگزاری‌ها، خبری سراسر دروغ و افترا با عنوان «کشف 80 دستگاه ماینر غیرمجاز از مسجد مکی زاهدان» منتشر شده است.
دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان ضمن تکذیب شدید این خبر، آن را در راستای پرونده‌سازی و تشدید فشارهای اخیر بر مجموعۀ دارالعلوم مکی می‌داند و در عین حال تصریح می‌کند که عدم پایبندی به حداقل‌های اخلاق اسلامی و رسانه‌ای سبب شده است که افکار عمومی دیگر هیچ‌گونه توجهی به این‌قبیل خبرها نگذارند و حنای این خبرگزاری‌ها دیگر رنگی در بین جامعه نداشته باشد. اگرچه مردم فهیم ایران از قدرت تشخیص بالایی برخوردار هستند و حق را از ناحق و راست را از دروغ تشخیص می‌دهند، اما این تکذیبیه صرفا به‌منظور تنویر افکار عمومی و نشان‌دادن چهرۀ مزورانۀ گردانندگان بعضی خبرگزاری‌ها صادر شده است.

دفتر امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان
18 آبان 1402

چاپ

425 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 18 آبان, 1402


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©