شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در واکنش به اتفاقات و حوادث امروز (8 مهرماه 1401) در زاهدان، دقایقی بعد از این حوادث، در پیامی تلویزیونی عموم مردم را به «حفظ آرامش» و «اجتناب از هر نوع تعرض و تحریک» توصیه و تأکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح زیر است:

مردم شریف شهرستان زاهدان و استان سیستان‌وبلوچستان! حادثه‌ای که امروز (جمعه 8 مهرماه 1401) بعد از مراسم نماز جمعه در زاهدان پیش آمده است بسیار تلخ و ناگوار است. این حادثه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بوده که این حادثه پیش بیاید.
آنچه در حال حاضر به شدت مورد نیاز جامعۀ ماست حفظ آرامش است که مردم عزیز زاهدان و استان به شایعات و تحریکات توجه نکنند و آرامش خودشان را حفظ کنند و از هر نوع تعرض و تحریکی در این شرایط اجتناب کنند. هرگونه تحریک در این شرایط مشکل‌ساز خواهد بود. تأکید می‌کنم بر اینکه در شهر و استان و در راه‌ها آرامش حفظ شود تا این مسأله مورد بررسی جدی قرار بگیرد.
مواظب باشیم که بسیاری از دشمنان اهداف دیگری دارند و از شرایط بحرانی سوءاستفاده می‌کنند. لذا به این دشمنان قسم‌خورده فرصت ندهیم که منطقه را متشنج کنند و برادرکشی راه بیندازند.
مجدد تأکید می‌کنم و این پیام بنده را به همه برسانید که در شرایط کنونی حفظ آرامش و امنیت بسیار مهم است تا حق و باطل مشخص بشود.

چاپ

821 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 8 مهر, 1401


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©