شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید:

 مسئولان صدای اعتراض مردم به گرانی‌ها را بشنوند

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، امروز (30 اردیبهشت 1401) در مراسم نماز جمعه زاهدان با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، مسئولان امر را به «شنیدن صدای اعتراض مردم» و «چاره‌اندیشی برای حل مشکلات اقتصادی» توصیه کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در فرازی از سخنان‌شان در این مراسم اظهار داشتند: توصیۀ بنده به مسئولان کشور آن است که صدای ملت مخصوصاً صدای مردم را که می‌گویند ما گرسنه هستیم و توانایی خرید با این افزایش قیمت‌ها را نداریم بشنوند؛ این صدا و فریادی است که باید شنیده شود.
ایشان تاکید کردند: مسئولان محترم! صدای ملت خودتان را بشنوید و برای حل مشکلات ملت تدبیری بیندیشید. سیاست و تدبیر باید به نحوی باشد که رضایت مردم حاصل شود و این بهترین سیاست در جهان است. رضایت و خشنودی الله تعالی در جلب رضایت ملت است و اگر رضایت ملت حاصل شود دشمنان خارجی هم نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.
امام‌جمعه زاهدان خاطرنشان ساختند: همان‌طور که قرآن عظیم‌الشأن تصریح کرده است بهترین سیاست برای تمام حکومت‌ها «توکل بر الله تعالی» و «نگهداری مردم» است؛ «يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ» [أنفال: 64] لذا بهترین سیاست و تدبیر آن است که رضایت مردم حاصل شود و برای آسایش و آرامش مردم تدبیری اندیشیده شود.

چاپ

763 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 30 اردیبهشت, 1401


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©