شیخ‎الاسلام مولانا عبدالحمید در بخشی از خطبه‎های نماز جمعه (20 تیر 1393) نماز جمعه اهل‎سنت زاهدان حملات اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل به نوار غزه را به شدت محکوم کردند و گفتند: همانطور که استحضار دارید در این روزها رژیم اشغالگر اسرائیل به بهانه‏ های پوچ و واهی حملات بسیار شدیدی را به غزه آغاز کرده است.

امام جمعه اهل‎سنت زاهدان در ادامه اظهار داشتند: امروزه مسلمانان با یکدیگر درگیر هستند و رژیم اسرائیل از کمربندی که همواره احساس خطر داشته، اکنون احساس آرامش می‎کند؛ مصر به آن وضعیت درآمده است، عراق را نیز مشاهده می‎کنیم که چه وضعیتی در آن حاکم است، وضعیت سوریه و لبنان و لیبی را نیز مشاهده می‎کنیم. لذا رژیم اسرائیل اکنون احساس می‎کند که هر کاری انجام دهد، به جز مظلومین غزه، دیگر کسی نیست که در مقابل آنها بایستد.
عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان حملات اسرائیل به غزه را به شدت محکوم کرده و خاطرنشان کردند: ما ضمن اینکه این حملات ددمنشانه اسرائیل را با شدت تمام محکوم می‎کنیم، شورای امنیت و مجامع بین‎المللی را که در قبال این حملات سکوت اختیار کرده و فقط نظاره‏گر هستند سرزنش می‎کنیم. این در‎حالی است که وضعیت مردم غزه بسیار وخیم است و طبق گزارش‎ها رژیم اسرائیل علاوه از حملات هوایی، در صدد حمله زمینی به غزه نیز می‎باشد.
مولانا عبدالحمید در پایان تاکید کردند: از شورای امنیت و همه مجامع بین‎المللی و تمام کسانی که برای انسانیت و حقوق انسان ارزشی قائل هستند می‎خواهیم که اسرئیل را محکوم کرده و جلوی حملاتش را بگیرند.

 

 

 

چاپ

833 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 24 مرداد, 1393


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©