مولانا عبدالحمید در بخش پایانی سخنان خود در مراسم نماز جمعه (29 آذر 1392) با اشاره به شهادت 3 تن از مرزداران جمهوری اسلامی در مرز سراوان خاطرنشان نمودند: در هفته گذشته 3 نفر از مرزداران عزیز ما که در نوار مرزی تردد می کردند، ‌گرفتار انفجار شده و جام شهادت را نوش کردند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه «ما با شدت تمام این عمل جنایتکارانه را محکوم می کنیم» اظهار داشتند: ما اعلام می کنیم که همه مردم این منطقه اعم از علما، معتمدین، قشر تحصیل‏کرده و تک تک این مردم به شدت خشونت را رد می کنند و مخالف سرسخت ناامنی هستند.
ایشان تاکید کردند:‌ همه مردم خواستار آرامش و امنیت منطقه بوده و دنبال اخوت و برادری و در فکر توسعه و‌ آبادانی استان هستند. امروزه الحمدلله با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید استان به سوی توسعه و‌ آبادانی پیش می رود. لذا ما باید با همفکری و مشورت به دنبال توسعه و آبادانی استان باشیم.
مولانا عبدالحمید افزودند: الحمدلله مسئولین جدید می خواهند با مشورت و مردم‏داری و با تکیه بر مردم استان را آباد کنند. لذا در چنین شرایطی بیش از گذشته نیاز به امنیت و آرامش داریم. امیدواریم خداوند هر نوع ناامنی را خواه در بیرون مرزها باشد یا درون مرزها، همه را ریشه کن کند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان خاطرنشان کردند: ما به آینده استان امیدواریم و دعای ما آن است که استان با آینده درخشانی روبه رو شود و ما بیش از گذشته آزادی و اخوت و برادری داشته باشیم.

 

 

 

چاپ

1356 بازدید

منتشر شده در تاریخ : 30 آذر, 1392


تمامی حقوق طرح برای پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید محفوظ است. Copyright ©