- پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید - https://abdolhamid.net/persian -
مولانا عبدالحمید با اشاره به حملۀ اخیر به مقر فرماندهی انتظامی چابهار:

ایجاد ناامنی به ضرر مردم استان و به نفع دشمنان ماست

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در مراسم امروز نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان (16 آذر 1397)، ضمن محکوم کردن حملۀ اخیر به مقر فرماندهی انتظامی چابهار، ایجاد هرگونه ناامنی در استان را به ضرر مردم و در راستای اهداف دشمنان دانستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، مولانا عبدالحمید در فرازی از سخنان‌شان در این مراسم اظهار داشتند: روز گذشته اتفاق تلخ و ناگواری در چابهار رخ داد. در این حادثه فرد مهاجم با خودروی حامل مواد منفجره قصد واردکردن تلفات و نقصان‌های بیشتری را داشت که بحمدالله به اهدافش دست نیافت.
ایشان ادامه دادند: در این حملۀ ناجوانمردانه دو تن از عزیزان جان‌برکف نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و چند نفر هم زخمی شدند. امیدواریم الله تعالی شهدا را رفع درجات، بازماندگان‌شان را اجر و صبر و مجروحان این حادثه را شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.
مولانا عبدالحمید ضمن محکوم کردن این حمله، بر «حفظ امنیت استان» تاکید کردند و گفتند: ما این حمله را به شدت محکوم می‌کنیم و تاکید داریم که امنیت استان باید حفظ شود. استان سیستان‌وبلوچستان نباید دستخوش ناامنی قرار گیرد، زیرا ناامنی به ضرر مردم استان و به نفع دشمنان ماست.
امام‌جمعه زاهدان به «خویشتن‌داری» توصیه کردند و گفتند: ما همه را به خویشتنداری، تحمل و درک شرایط توصیه می‌کنیم. هر کس مشکلات و خواسته‌هایی دارد آنها را از راه‌های قانونی، بین‌المللی و از مسیر صحیح و درست پیگیری کند.