پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید

پیام تسلیت مولانا عبدالحمید در پی درگذشت شیخ‌الحدیث مولانا محمدیوسف حسین‌پور رحمه‌الله

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در پیامی درگذشت عالم فرزانه حضرت شیخ‌الحدیث مولانا محمدیوسف حسین‌پور رحمه‌الله را به اساتید و طلاب حوزه علمیه عین‌العلوم گشت و عموم اهل‌سنت تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إنا لله و إنا إليه راجعون»
«موت العالِم موت العالَم»
خبر درگذشت یادگار سلف، استادالعلماء حضرت شیخ‌الحدیث مولانا محمد یوسف حسین‌پور رحمه‌الله تعالی باعث تأسف و تألم شدید بنده و همکارانم در مجموعه دارالعلوم زاهدان گردید.
درگذشت این عالم ربانی همه‌ی ملت ما را عزادار کرد. فقدان این عالم صالح ضایعه سنگینی برای کل ملت ایران و جهان اسلام است. این حادثه مسئولیت همه علما و طلاب و مردم متعهد را سنگین‌تر کرد.
حضرت شیخ‌الحدیث رحمه‌الله عالمی وارسته، باعمل، متبحر، متواضع و فروتن، ساده‌زیست و حق‌گو و شجاع بودند که طی ده‌ها سال تدریس علوم دینی و شرعی خدمات ارزنده‌ای و موثری به جامعه ارائه کردند. ایشان نمونه‌ای کامل از اسلاف و نوادر عصر حاضر بودند.
ایشان شاگردان خوب و شایسته‌ای تربیت کرده‌اند و ان‌شاءالله راهشان ادامه خواهد داشت.
بنده این ضایعه را به عموم اهل‌سنت، بالاخص مردم استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان، اساتید و طلاب حوزه علمیه عین‌العلوم گشت، خانواده و عزیزان ایشان و سایر متعلقین تسلیت عرض می‌کنم و از ایزد منّان برای آن مرحوم مغفرت تامه و علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

(مولانا) عبدالحمید
امام جمعه اهل‌سنت زاهدان

خروج از نسخه موبایل