پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید

مولانا عبدالحمید حمله‌ی تروریستی «مستونگ» را محکوم کردند

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور پیامی حمله‌ی تروریستی به مولانا عبدالغفور حیدری، نایب‌رئیس مجلس سنای پاکستان و همراهان وی در شهر مستونگ ایالت بلوچستان را محکوم کردند و با حادثه‌دیدگان ابراز همدردی نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه‌ی اهل سنت زاهدان، مولانا عبدالحمید شهادت جمعی از شهروندان عادی را در این حمله‌ی مرگبار که جمعه 22 اردیبهشت صورت گرفت، به رهبر حزب جمعیت علمای اسلام، دبیر کل این حزب و عموم مردم پاکستان تسلیت گفتند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: «حمله‌ی تروریستی به کاروان مولانا عبدالغفور حیدری، دبیر کل حزب جمعیت علمای اسلام و نایب‌رئیس مجلس سنای پاکستان که منجر به مجروح شدن ایشان و شهادت جمعی از همراهان و شهروندان بیگناه شد، باعث تأسف و تأثر شدید گردید. بنده وقوع این حادثه‌ی دردآور را که بیانگر جهل و سفاهت طراحان افراط‌گرای حمله است، شدیدا محکوم می‌کنم.»
مدیر دارالعلوم زاهدان ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان و بازماندگان شهدا، آورده‌اند: «این حادثه را به مولانا فضل‌الرحمن رهبر حزب جمعیت علمای اسلام و مولانا حیدری دبیر کل این حزب تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحین آرزوی شفای عاجل و کامل دارم. خداوند متعال جان‌باختگان را با شهدا و صدیقین محشور بفرماید و به بازماندگان‌شان اجر و صبر فراوان نصیب فرماید.»
شایان ذکر است در انفجاری که کنار خودروی مولانا حیدری رخ داد، 30 تن جان خود را از دست دادند و حدود 40 تن دیگر زخمی شدند.

خروج از نسخه موبایل