پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید

مولانا عبدالحمید با آسیب‌دیدگان معدن آزادشهر ابراز همدردی کردند

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با آسیب‌دیدگان و بازماندگان حادثه‌ی دلخراش معدن زغال سنگ آزادشهر ابراز همدردی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان، ایشان با صدور پیامی حادثه‌ی معدن زغال سنگ شهرستان آزادشهر را «سانحه‌ای دلخراش» توصیف کردند و برای جان‌باختگان دعای مغفرت و رفع درجات نمودند.
متن پیام شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ»؛ (تغابن:11)
سانحه‌ی دلخراش معدن زغال سنگ «یورت» آزادشهر در استان گلستان موجب تأسف و تأثر شدید گردید. متأسفانه در این حادثه‌ی تکان‌دهنده برخی از هم‌وطنان زحمت‌کش جان خود را از دست داده‌اند و برخی هم مصدوم شده‌اند.
آنگونه که در رسانه‌ها آمده است، بسیاری از جان‌باختگان در راه تلاش برای نجات دیگر معدن‌کاران محبوس، جان خود را از دست داده‌اند که قطعا این ایثار بزرگ ذخیره‌ی آخرت‌شان خواهد شد.
بنده ضمن ابراز همدردی با عزیزانی که به هر نحو در این حادثه آسیب دیده‌اند، از مسئولین مربوطه درخواست دارم برای کم کردن آلام آسیب‌دیدگان و جبران خسارت‌ها نهایت تلاش‌شان را به کار گیرند. همچنین برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه تدابیر لازم اندیشیده شود.
از بارگاه ایزد منّان مسئلت دارم جان‌باختگان این حادثه را مورد عفو و بخشش قرار دهد و بازماندگان‌شان را اجر و صبر فراوان نصیب بفرماید.

(مولانا) عبدالحمید
امام‌جمعه اهل سنت زاهدان

خروج از نسخه موبایل