پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید

امیدواریم با آمدن استاندار جدید شاهد حل مشکلات و تغییر برخی دیدگاهها باشیم

 مولانا عبدالحمید در بخشی از خطبه های نماز جمعه اهل سنت زاهدان به انتخاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان اشاره کرده و گفتند: در هفته گذشته اعلام شد که جناب آقای علی اوسط هاشمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان توسط دولت تدبیر و امید انتخاب شده است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در واکنش به این موضوع خاطرنشان کردند: اگرچه ما نسبت به ایشان شناختی نداریم، اما مطمئنیم که دولت در تلاش بوده است تا شخص توانمندی را انتخاب نماید که بتواند تمام وعده های رئیس جمهور محترم را در تمام ابعاد متحقق کند.
مولانا عبدالحمید افزودند: این انتخاب را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با آمدن استاندار جدید بسیاری از مشکلات حل شوند و بسیاری از دیدگاهها و نگاهها تغییر پیدا کنند. زیرا هر دولتی یک نگاهی دارد و الحمدلله دولت جدید از لحاظ دیدگاه و نگاه در حدی است که مردم ما سیاست این دولت را پذیرفته و با آغوش باز به این دیدگاهها رأی دادند.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان خاطرنشان کردند: امید است که با آمدن آقای هاشمی وحدت، انسجام، امنیت و آرامش مردم بیش از پیش شده و مردم ما که رنج‏ها و مشکلات فراوانی را تحمل کرده اند بتوانند با وحدت و برادری در آبادانی استان‏شان مشارکت داشته باشند.

حمله به سفارتخانه ها بر خلاف معاهدات بین المللی است
امام جمعه اهل سنت زاهدان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به حمله تروریستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، در این باره خاطرنشان نمودند: در هفته گذشته سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت مورد حمله تروریستی قرار گرفت. ما ضمن اینکه این اقدام تروریستی را با شدت تمام محکوم می کنیم، آن را بر خلاف معاهدات بین المللی و عرف ملت‏های دنیا می دانیم.
ایشان در ادامه افزودند: طبق قوانین بین المللی و  اسلامی، سفرای کشورها در تمام ممالک از امنیت و مصونیت کامل برخوردارند. لذا امیدواریم در آینده شاهد حمله به نمایندگی هیچ کشوری در دنیا نباشیم.

 مولانا عبدالحمید در پایان سخنان خود به هفته بسیج نیز اشاره ای داشته و ضمن گرامی‏داشت این هفته، آن را به همه بسیجیان تبریک گفتند.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل