- پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید - https://abdolhamid.net/persian -

مولانا عبدالحمید اقدام تروریستی علیه مرزبانان را به شدت محکوم کرد

 در پی شهادت تنی چند از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در حمله افراد مسلح ناشناس، که دیروز جمعه (3 آبان 1392) اتفاق افتاد، مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، طی بیانیه ای این اقدام را به شدت محکوم کرد.

مولانا عبدالحمید در این بیانیه ضمن محکومیت شدید این اقدام، آن را “عملی ناجوانمردانه” و از سوی “ایادی فریب خورده دشمن” دانست.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

«إنا لله و إنا إلیه راجعون»
با نهایت تأسف و تألم مطلع شدیم که تنی چند از مرزبانان غیور جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان طی اقدامی ناجوانمردانه و تروریستی توسط ایادی فریب خورده دشمنان این مرز و بوم به شهادت رسیدند.
از آنجایی که اخیرا امنیت و وحدت در استان سیستان و بلوچستان مثال زدنی بوده است و علمای دلسوز جامعه هشدار داده اند که ایجاد هر نوع ناامنی، خصوصا در شرایط کنونی که مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات به ایجاد تغییر و احقاق حقوق اقوام و مذاهب رأی داده و منتظر رسیدگی هستند، بزرگترین خیانت محسوب می شود، این اقدام ناجوانمردانه مایه انزجار و تنفر عموم مردم شده است.
اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به کسانی که در داخل و خارج از مرزها به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه هستند هشدار می دهم که دست از چنین اقداماتی بردارند و بیش از این آب در آسیاب دشمن نریزند، زیرا هر نوع خشونت و راه بندانی به ضرر منطقه و به نفع دشمنان مردم استان خواهد بود.
 در پایان برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل، و برای خانواده های شهدا صبر جمیل را از بارگاه الهی آرزومندم.